Известие

Collapse
No announcement yet.

Гаснене и много ниски обороти 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Такааа,радостта беше кратка,проблем с гаснене и палене нямам,но светна чека онзи ден на прибиране от Ботевград,закачих я на лаптопа и излиза грешка P0120 което е грешка дроселен потенциометър,та ще се сменя дросела то е ясно,но всякакви насоки ще са ми полезни.
    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

    Comment


    • #17
      Ти направи ли процудурата по почистване и юстиране на плъзгачите за която писах в пост № 9 или направи само адаптация?

      Ако не, щях да се учудя, ако така си решил проблема.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Не съм,направил това дето писа,но незнам дали е в мойте възможности,да сменям дросела или да пробвам това което ти ми препоръча?
        166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

        Comment


        • #19
          Щом имаш резервно моторче/дросел, направо го сменяй, адаптирай и си в джаза. Пък това му направи въпросната процедура и ще си имаш резерва.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Ок,така ще направя,но за ремонта ще имам нужда от насоки.
            166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

            Comment


            • #21
              Смених дросела,направих адаптация и сега работи,вторник ще пътувам и ще я тествам на дълъг път.
              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

              Comment

              Working...
              X